Szállítási módok és feltételek
5. RENDELÉS MENETE
5.1. Felhasználó megkezdi a weboldalon található vásárlási „Megrendelő” űrlap kitöltését, neve, email címe, telefonszáma megadásával.
5.2. Felhasználó a „Megrendelés” rovatba írja a kiválasztott termékeket, és annak darabszámát.
5.3. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, elfogadja a szállítási ajánlatot majd kiválasztja a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
5.5.1. Szállítási költség:
A belföldi szállítási díj: bruttó 1850 Ft.
Külföldi szállítási díj: Nemzetközi díjszabás szerint.
Előre utalás: díjmentes
Utánvéttel: (1850 Ft szállítási díj + 1320 Ft utánvét díj)
A csomagok szállítását Magyarország területén a GLS Hungary futárszolgálat végzi. Külföldi szállítási díjak és szolgáltatók országonként, illetve szállítási zónánként eltérőek lehetnek.
Részletes szállítási információk az alábbi oldalon találhatók: https://www.kolcovlap.hu/news/szallitasi-modok-es-feltetelek/
Az összes szállítási díj az alábbiak szerint alakul:
5.5.2. Fizetési módok:
- Fizetés utánvétellel
Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. - Online előre utalással
Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, saját bankja segítségével a Szolgáltató számára elutalni.
5.6. Amennyiben az oldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A szolgáltató a számlát a csomaggal együtt küldi meg. A felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a „Mehet” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása után bármely fórumon (telefonon, email-ben, vagy egy újabb megrendelő megjegyzés rovatának kitöltésével tudja a bevitt adatokat javítani, korrigálni, törölni, módosítani.
5.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
5.11. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ha az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés teljesítéséről.
5.12. A futárszolgálatnak átadott csomag nyomon követhető az adott csomagküldő szolgáltató által biztosított csomagkövetési azonosítóval, melyet Felhasználó ellenőrizhet a megadott szolgáltató honlapján.